سرقت عجيب دستيار دندانپزشكي از كلينيك معروف

سرقت عجيب دستيار دندانپزشكي از كلينيك معروف
رئيس پايگاه ششم پليس آگاهي تهران از دستگيري سارقان كلينيك دندانپزشكي خبر داد.

دندانپزشكي ديجيتال

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ كارآگاه سيدقاسم موسوي فر بيان داشت: نوزدهم بهمن ماه سال گذشته پرونده‌اي با موضوع سرقت از كلينيك دندانپزشكي در كلانتري افسريه تشكيل شد و شاكي اظهار داشت، پس از انبار گرداني متوجه سرقت تعدادي از تجهيزات دندان پزشكي از قبيل: ايمپلنت، ابات منت و لوازم مصرفي به ارزش تقريبي ۷۰ ميليارد ريال شده است.

 

وي عنوان كرد: در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد سرقت داخلي بوده و يكي از كاركنان كلينيك با داشتن ۲ سال سابقه انبارداري و دستيار دندانپزشك بودن فعاليت خويش را قطع كرده و به محل كار مراجعه نكرده است.

 

رئيس پايگاه ششم پليس آگاهي تهران با بيان اينكه اولين مظنون پرونده پس از هماهنگي‌هاي قضائي در مخفيگاهش دستگير شد ابراز داشت: متهم در پي جويي‌هاي انتظامي به بزه ارتكابي اعتراف و اظهار داشت، با توجه به بروز مشكلات و اختلافات مالي في ما بين شاكي و ساير اعضاء كلينيك، با پيشنهاد و همدستي ۲ تن از ساير اعضاي كلينيك سرقت را انجام داده است.

 

كارآگاه موسوي فر افزود: در ادامه روند رسيدگي به پرونده ساير متهمان نيز دستگير و در بررسي‌هاي بيشتر از محل سكونت اين افراد تعدادي از اموال به سرقت رفته كشف شد.

 

اين مقام انتظامي گفت: متهمان در تحقيقات تكميلي به فروش اموال مسروقه در فضاي مجازي و مغازه دار‌ها اعتراف و شناسايي مالخران اموال مسروقه در دستور كار قرار گرفته است.

 

رئيس پايگاه ششم پليس آگاهي تهران به دستگيري يكي از مالخران اموال مسروقه اشاره كرد و گفت: متهمان با صدور قرار مناسب روانه زندان شده و كشف جزئيات پرونده در دست بررسي است.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.