لمينت دندان فوري چيست؟

اخبار دندانپزشكي

لمينت دندان فوري چيست؟

لمينت دندان فوري چيست؟

لمينت دندان اقساطي

لمينت دندان فوري يكي از بهترين روش‌هاي اصلاح طرح لبخند است. براي آشنايي با اين روش مطالعه اين مطلب را از دست ندهيد.
لمينت دندان فوري چيست؟
اگر به دنبال يك راه حل كوتاه مدت و كاملا مناسب براي زيبايي دندان خود به بهترين شكل مطمئن مي باشيد، لمينت دندان فوري بهترين راهكار است. به كمك اين روش مي توانيد به راحتي تمامي مشكلات موجود در دندان هاي خود را كه شامل مواردي همچون تغيير رنگ، نامنظم بودن يا پرشدگي را به طور كامل بپوشانيد و در نهايت يك لبخند كاملاً زيبا روي چهره شما ايجاد شود.
اين روش داراي مزيت هاي فوق ‌العاده زيادي مي باشد و قيمت لمينت دندان فوري باعث شده تا هنوز هم افراد بسيار زيادي جهت انجام آن ترديد داشته باشند، به همين دليل نيز ما تصميم گرفتيم تا امروز در رابطه با لمينت دندان فوري مواردي را براي شما بيان كنيم تا بتوانيد با خيالي آسوده و راحت جهت انجام لمينت دندان فوري اقدام كنيد، پس با ما همراه باشيد.
لمينت دندان فوري چيست؟
منظور از لمينت دندان فوري چيست؟
در حالت كلي منظور از لمينت دندان فوري، همان دندان پيش ساخته است كه مي ‌تواند مانع از مراجعه مكرر شما به مطب دندانپزشك شود. به كمك روش لمينت دندان فوري اين امكان فراهم مي ‌شود تا در كوتاه ترين مدت زمان مراحل كلي آن را طي كرده و در نهايت نتيجه كاملاً مشابهي را به دست آوريد، چرا كه براي لمينت دندان فوري پس از قالب گيري به لابراتوار ارسال خواهد شد.
لازم به ذكر است اين نكته را بيان كنيم كه اين نوع از روكش هاي مخصوص دندان مي توانند به راحتي با تركيب دهان شما هماهنگي پيدا كرده و در نهايت يك ظاهر كاملاً زيبا و منحصر به فرد براي شما ايجاد كنند. بايد از اين نكته نيز اطلاع داشته باشيد كه قيمت لمينت دندان فوري با توجه به در نظر گرفتن روش هاي ديگر مانند سراميك يا كامپوزيت كمتر بوده و جهت ساخت آن نيز هيچگونه فرايند و دشواري را پشت سر نمي گذارند. به طور كلي مي توان اينگونه بيان كرد لمينت دندان فوري يك روش كاملا ساده و بدون هرگونه درد است كه تمامي افراد امكان استفاده از آن را دارند.
مزيت هاي مربوط به لمينت دندان فوري
بايد بيان كنيم از مهمترين و بزرگترين مزيت هاي مربوط به لمينت دندان فوري، آماده شدن آن در كوتاه ترين زمان ممكن مي باشد و هيچ احتياجي نيست كه جهت ساخت و نصب آن چندين بار به مطب دندانپزشك مراجعه فرماييد.
لمينت دندان فوري چيست؟
نمونه‌هاي بيشتر را از اينستاگرام دنبال كنيد.
dr.hila_yousefi@
لمينت دندان فوري چيست؟
لازم به ذكر است بيان كنيم يكي ديگر از مزيت هاي مهم آن قيمت لمينت دندان فوري مي باشد كه از روكش بسيار كمتري نسبت به ساير روش هاي مختلف استفاده شده و اين مورد در نهايت صرف هزينه كمتري را در پي داشته و شما مي توانيد لبخندي زيبا را براي خود به ارمغان آوريد.
لازم به ذكر است اين نكته را بيان كنيم كه با استفاده از لمينت دندان فوري امكان پوشاندن عيب هاي ظاهري موجود روي دندان در بسياري از مراسم هاي مختلف و مهم مانند عروسي وجود دارد.
استفاده از اين روش به هيچ عنوان احتياج به تراشيدن دندان ندارد و در نهايت به اين نتيجه خواهيم رسيد كه پيش از نصب اين روكش پيش ساخته هيچ احتياجي نيست كه چند هفته را با دندان هاي تراشيده طي كنيد.
امكان استفاده از لمينت دندان فوري براي چه افرادي وجود دارد؟
تشخيص اين موضوع كه آيا شما كانديد مناسبي براي انجام لمينت دندان فوري هستيد يا خير به عهده دندانپزشك مي باشد و در حالت كلي اين موضوع به نظر پزشك بستگي دارد.
با در نظر گرفتن اين موضوع نيز قبل از نصب اين قالب پيش ساخته حتماً بايد يك جلسه به كلينيك مورد نظر مراجعه فرماييد تا تمامي و معاينات لازم روي دندان هاي شما انجام شود، اما لازم به ذكر است بيان كنيم آن دسته از افرادي كه داراي شرايط زير مي باشند امكان استفاده از لمينت دندان فوري را دارند.
لمينت دندان فوري چيست؟
آن دسته از افرادي كه داراي عيب هاي ظاهري مانند شكستگي جزئي يا پر شدگي دندان مي باشند.
وجود فاصله ميان دندان ها
چنانچه لكه روي سطح دندان ها وجود داشته باشد
در صورتي كه رنگ دندان ها به علت ايجاد شدن دنتين زرد رنگ در زير ميناي آن ها تغيير كرده باشد.
چنانچه روي دندان ‌ها ترك وجود داشته باشد يا لب پر شده باشند.
چنانچه دندان‌ هاي شما يكسان نيستند يا كوتاه و بلند مي باشند.
چنانچه خط لثه بالا رفته يا تراز نباشند.
چه كساني نمي توانند از لمينت دندان فوري استفاده كنند؟
لازم است به توضيح اين موضوع نيز بپردازيم كه لمينت دندان فوري براي تمامي افراد مناسب نيست و همانطور كه در مطالب فوق نيز گفته شد حتماً براي بررسي اينكه آيا كانديد مناسبي براي انجام لمينت دندان فوري هستيد يا خير بايد به متخصص مراجعه فرماييد. بررسي ها و نظرات مختلف دندانپزشك ها نشان دهنده اين است كه افراد با شرايط زير نبايد از اين روش استفاده نمايند.
تمامي افرادي كه قسمت ‌هاي انتهايي دندان آن ها داراي يك حالت پهن است.
كساني كه داراي دندان لق مي باشند.
آن دسته از افرادي كه به بيماري هاي خفيف و شديد لثه مبتلا مي باشند.
تمامي افرادي كه داراي تعداد بسيار زيادي دندان هاي از بين رفته مي باشند.
آن دسته از افرادي كه حالت فك آن ها كمي غيرعادي يا خيلي جلو است.
افرادي كه از دندان هاي مصنوعي استفاده كرده يا بدون دندان مي باشند.
چنانچه داراي پوسيدگي شديد دندان مي باشيد كانديد مناسبي براي انجام لمينت دندان فوري نخواهيد بود.
تفاوت موجود ميان لمينت دندان فوري با متحرك در چيست؟
معمولاً اكثر افراد لمينت دندان فوري را با روكش هاي متحرك اشتباه مي گيرند و بايد از اين موضوع اطلاع داشته باشيد كه يكي از اصلي ترين تفاوت هاي موجود ميان اين دو روكش نياز آن ها به قالب گيري است.
لمينت دندان فوري چيست؟
معمولاً براي لمينت دندان فوري به هيچ عنوان قالب گيري انجام نخواهد شد و تمامي موارد لازم از پيش ساخته شده است، اما براي استفاده از حالت متحرك احتياج به قالب گيري بوده و اين امكان فراهم است تا هر زماني كه احتياج داشتيد اين روكش نازك را روي دندان ‌هاي خود قرار دهيد.
براي ساخت لمينت دندان فوري چه مدت زماني لازم است؟
همانطور كه در مطالب فوق نيز اشاره كرديم لمينت دندان فوري به صورت آماده وجود دارد و هيچ احتياجي به صرف زمان طولاني براي ساخت آن ها نيست و لازم است شما به دندانپزشك مراجعه فرماييد و تقاضاي نصب يك روكش فوري را داشته باشيد تا با در نظر گرفتن مواردي همچون نوع و اندازه دندان‌ هاي شما يكي از بهترين و مناسب ترين روكش هاي آماده را براي شما نصب نمايند.
در برخي مواقع نيز تنها براي جلوگيري از حركت دادن مشكلات مربوط به نصب لمينت هاي پيش ساخته افراد تقاضاي روكش هاي سفارشي فوري را دارند كه در صورت چنين مواردي لازم است به مدت يك يا دو هفته منتظر بمانيد.
لمينت دندان فوري چيست؟
سخن پاياني
همانطور كه ملاحضه كرديد در رابطه با لمينت دندان فوري براي شما مطالبي را بيان كرديم و در پايان نيز بايد يادآور اين موضوع شويم كه اين روش يك راه حل فوق العاده عالي براي آن دسته از افرادي است كه امكان صرف هزينه زياد جهت زيباسازي دندان خود را ندارند. لمينت دندان فوري كاملا مقرون به صرفه بوده و در صورتي كه مراقبت هاي لازم و صحيح از آن داشته باشيد امكان حفظ ظاهر زيباي دندان‌ هاي شما به مدت طولاني ايجاد خواهد شد، اما نكته مهمي كه وجود دارد اين است كه براي نصب لمينت دندان و فوري بايد به كلينيك معتبر و شناخته شده مراجعه فرماييد تا بتوانند ايراد هاي قبلي دندان آن را نيز به طور كامل برطرف نمايند و نصب اين روكش ها را نيز به صورت اصولي انجام دهند. در صورت ناديده گرفتن اين مورد احتمال پوسيدگي دندان هاي شما به شدت افزايش پيدا خواهد كرد و سلامت دندان هاي طبيعي را نيز از دست خواهيد داد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.